Onsdag 8. januar inviterte vi til en kundesamling hos oss i Viden drift og vedlikehold på Larsamyrå 👍🏼
Vi ønsker at våre kunder skal ha en trygghet i det arbeidet vi utfører for dem, i dette tilfellet, å møte alle boligselskaper, samlet 🙏🏼
Første tema for 2025 var «Avvik og hvordan håndtere avvik».
Det viste seg at hele 37 personer meldte seg på for å vie sin tid sammen med oss, det er fantastisk. 🎆
Driftsleder Christian Osen loset oss gjennom en god time, der vi snakket om ulike typer avvik, hvordan disse skal innmeldes, av hvem og til hvem.
Eksempler ble gitt, etter taksjekk med drone, med rusten takhatt på taket, tilstand på kledningen o.l.
I tillegg til flere andre avvik, som monteringer av hyller, rydding av lager, justeringer av dørpumper, osv.
Vi opplever i slike samlinger at spørsmål og problemstillinger tas opp og diskuteres i plenum.
Dette er veldig bra, og lærerikt for alle, både styrerepresentanter og våre representanter.
På denne måten utvikler vi oss i positiv retning, i samarbeid 👍🏼
En koselig kveld og første gang i Viden sin historie, der vi inviterer kundene som har driftsavtale, samlet, for å snakke om enkelte utvalgte tema.
Tilbakemeldingene i etterkant har vært utelukkende positive, og kundene er nå enda mer trygge på plattformen som brukes 👏🏼
Viden kommer til å følge opp slike samlinger og målet er å ha dette 2-3 ganger hvert år.
Dette for å utvikle kompetanse, diskutere og finne løsninger sammen på utfordringer som dukker opp, samt bygge gode relasjoner, slik at vi får den kommunikasjonen vi ønsker.
Takk for oppmøte, og vi gleder oss allerede til neste gang 😊
PS: Kom gjerne med innspill, på hva Dere ønsker å lære mer om, eller ønsker å debattere.